har nyss varit och handlat med pappa & Malin

Vi köpte lite lördagsgodis och mat tills idag.
Sen så ville jag ha proviva så då fick jag
köpa det för pappa, jag tog proviva mango
den är as god. Idag så vaknade typ alla här
hemma klockan 10 helt sjukt. Så vi åt frukost
samtidigt vi åt äggmacka det va gött det!
Nu ska jag logga in på facebook sen så ska
jag nog även göra ett till inlägg.
Sanda fyllde år igår därför jag inte bloggade, Grattis i efterskott till henne!
Puss&Hej♥

dem här örhängena har jag på mig idag! :)


Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-04-03 @ 15:35:06
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0