matte buhuhuhuhu!

Sista lektionen idag va matte, jättekul (y'
sen så fick jag åka i en grön äcklig minibuss hem
inte alls roligt! :o
Men nu är det helg iallafall riktigt gött!

Ajust det, jag får träffa min efterlängtade kusinvitamin idag Agnes (du är fan min bästavän!)
Sen så ska jag fixa naglarna på söndag också.
Hoppas på det bästa (y' och det är bara en vecka kvar tills
det är lov :D wihooo

aja idag hade jag svenska och fysik prov
svenskan gick sådär tror jag men fysik provet blev total kaos!

pusshej! <3



uppsatt hår är ju inte det finaste :o

Kommentarer
Postat av: agnes

älskar dig min vän <3

2012-02-03 @ 16:04:57
Postat av: Marie!

Jag älskar dig med så otroligt mycket! <3

2012-02-03 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0