käär.

Tänkte att jag skulle börja blogga igen men vi får se hur  länge det funkar.
orkar inte skriva om vad jag har gjort idag för jag har typ inte gjort ett piss:)
 
Men aa det va ett tag sen jag bloggade så vet inte riktigt vad jag ska skriva..
vi håller iallafall på att måla om huset hemma, hoppas på att vi ska flytta!
Orkar inte bo i otterbäcken, det är riktigt tråkigt här!
Har inte gjort något speciellt på sommarlovet heller, typ varit i hova
varit med sköna människor,badat,cyklat just det.. har varit i gränna också!
Haha vi bakade polkagrisar.. mina blev inte så fina direkt :)
 
Dessutom är det bara en vecka tills jag blir 15! wooho
byxmyndig och allt. väldigt rooligt.
Nej nu orkar jag inte sitta och skriva mer
ni får ha det så bra så länge
pusspuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0